wtorek, 8 czerwca 2021

URSZULA

Urszula Beata Kasprzak (ur. 1960) - polska wokalistka. Jej najbardziej znane piosenki to: "Dmuchawce, latawce, wiatr", "Totalna hipnoza", "Malinowy król", "Konik na biegunach".  Na ekranie zadebiutowała w dramacie "Alabama", gdzie wraz z zespołem Budka Suflera wykonywała piosenki z nowej płyty. Potem była komedia "Och, Karol", w której zagrała Jolę - koleżankę bohatera, a także wraz z Sewerynem Krajewskim zaśpiewała piosenkę "Baw mnie" promującą film. Ponadto to ona wykonała piosenki promujące serial "Tulipan" i film "Galimatias, czyli kogel-mogel II", czyli "Sweet, Sweet Tulipan" i "Bądź zawsze blisko mnie". W 2018 roku świętowała 35-lecie swej działalności. Dwukrotnie otrzymała nagrodę Bursztynowego Słowika za całokształt dokonań artystycznych, co sprawia, że jest jedyną polską artystką uhonorowaną w ten sposób. 

Autografy otrzymałam listownie. Na odpowiedź czekałam 45 dni. 

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) Lubię nawet jej utwory. Ja wysłałam niedawno do Kayah i czekam na odpowiedź listowną.
    Zapraszam na nowy post obecny https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/06/jakub-wesoowski.html

    OdpowiedzUsuń