wtorek, 13 lipca 2021

Ś. † P. JERZY JANECZEK, TADEUSZ WOJTYCH

Jerzy Janeczek (22.03.1944 - 11.07.2021) - niezapomniany Witia Pawlak z "Samych swoich", "Nie ma mocnych" oraz "Kochaj albo rzuć". Zagrał też w serialach "Stawka większa niż życie" (odc. 16 "Akcja - Liść Dębu"), "Droga", "Trzecia granica", "07 zgłoś się" (odc. 9 "Rozkład jazdy"), "Korona królów". Zmarł w wieku 77 lat.

Autografy zdobyłam w 2012 roku. Z tyłu - na jednym ze zdjęć - aktor napisał list.


Tadeusz Wojtych (10.08.1931 - 09.07.2021) - w sierpniu aktor skończyłby 90 lat. Można go było oglądać w filmach: "Do widzenia, do jutra...", "Konopielka", "Zabij mnie glino", "Dzieci i ryby", "Fuks", "Zemsta", "Katyń" oraz serialach "Karino", "07 zgłoś się" (odc. 15 "Skok śmierci"), "Plebania", "Dziewczyny ze Lwowa". 

Autografy zdobyłam w 2010 roku. Oprócz podpisanych zdjęć dostałam także od aktora krótki list. 

2 komentarze:

  1. O, Witia zmarł :(
    Fantastycznie, że masz autograf w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co udało mi się wyczytać, aktor został użądlony przez pszczołę, a był uczulony. Zmarł w szpitalu.

      Usuń