piątek, 8 października 2021

Ś. † P. DANUTA NAGÓRNA, GERALD HOME

Danuta Nagórna (1932 - 2021) - polska aktorka, głównie teatralna.  Na początku kariery aktorskiej zagrała ważną rolę w filmie "Historia jednego myśliwca" (1958). W 2016 roku wcieliła się w rolę babki Tomasza Beksińskiego w filmie "Ostatnia rodzina". Aktorka zmarła 6 października br., w wieku 89 lat. 

Autografy zdobyłam listownie w 2017 roku. Oprócz podpisanych zdjęć otrzymałam również miły list.

Gerald Home (1950-2021) - brytyjski aktor znany fanom "Gwiezdnych wojen". Wystąpił w części VI - "Powrót Jedi". Aktor zmarł na raka wątroby. 

Autografy zdobyłam w 2009 roku. Oprócz podpisanych zdjęć otrzymałam także od aktora napisany odręcznie list. 


4 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/10/1021-mariusz-kalaga.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Geralda spotkałem osobiście i miałem okazję zamienić z nim kilka zdań. Łącznie mam cztery jego autografy i oczywiście wspólne zdjęcia :)
    Najweselej wspominam jego odpowiedź na pytanie o to co sądzi o nowych epizodach Star Wars nakręconych przez ludzi od myszki Miki. Odpowiedź brzmiała "Next question please" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wybrnął. Skrytykował, nie krytykując. :)

      Usuń