niedziela, 23 stycznia 2022

Ś. † P. BARBARA KRAFFTÓWNA, JANINA TRACZYKÓWNA

Barbara Krafftówna (05.12.1928 - 23.01.2022) - polska aktorka, niezapomniana Honoratka z serialu "Czterej pancerni i pies" i pani Makowiecka z "Przygód pana Michała". Znakomita zarówno w  rolach komediowych jak i dramatycznych. Najbardziej znane filmy z jej udziałem to: "Jak być kochaną", "Popiół i diament", "Dziś w nocy umrze miasto", "Rękopis znaleziony w Saragossie", "Deszczowy lipiec", "Ostatnia akcja". Kilka lat temu miałam okazję oglądać aktorkę na żywo w OCH-TEATRZE w spektaklu "Trzeba zabić starszą panią".

Autografy zdobyłam listownie w 2008 roku. 


Janina Traczykówna (16.05.1930 - 22.01.2022) - polska aktorka, która na zawsze zostanie w mojej pamięci jako Michasia, bohaterka serialu "Noce i dnie". Inne filmy z jej udziałem to: "Ludzie z pociągu", "Nowy", "Brunet wieczorową porą", "Miś", "Dzień świra", "Ostatnia akcja". 

Autografy zdobyłam listownie w 2013 roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz