czwartek, 16 lutego 2023

Ś. † P. RAQUEL WELCH

Raquel Welch (04.09.1940 - 15.02.2023) - amerykańska aktorka, która stała się symbolem seksu lat 60. i 70. XX wieku. To jej plakat zdobił ścianę celi Andy'ego Dufresne'a w filmie "Skazani na Shawshank". W 1974 roku została nagrodzona Złotym Globem za rolę Konstancji w filmie "Trzej muszkieterowie". Inne produkcje z jej udziałem: "Milion lat przed naszą erą", "100 karabinów", "Sinobrody", "Książę i żebrak", "Naga broń 33 1/3: Ostateczna zniewaga", "Legalna blondynka". 

Autografy zdobyłam listownie w 2010 roku. 

6 komentarzy:

  1. No i znów zazdroszczę :) A to drugie zdjęcie od razu przywodzi mi na myśl "Skazanych na Shawshank".

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro,ale jest to typowy secretarial. Wystarczy poszperać na anglojęzycznych forach. Chyba lepiej żeby nie odsyłali listów zamiast oszukiwać kolekcjonerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Na odpowiedź czekałam 2 lata. W przypadku secretariali odpowiedzi dostaje się bardzo szybko. Konsultowałam te podpisy na zagranicznym forum, gdzie stwierdzono, że jest to autentyk. Ale poproszę o link do tego anglojęzycznego forum, chętnie poczytam. :)

      Usuń
  3. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/02/1229-zbigniew-buczkowski.html

    OdpowiedzUsuń