wtorek, 7 marca 2023

IWONA BIELSKA

Iwona Bielska (ur. 1952) – polska aktorka, laureatka Orła – Polskiej Nagrody Filmowej za najlepszą drugoplanową rolę kobiecą w filmie „Wesele” (2004). Inne filmy i seriale z jej udziałem: „Wilczyca”, „Przyłbice i kaptury” (ciekawa rola Very Vogelweder szpiegującej dla zakonu krzyżackiego), „Pułkownik Kwiatkowski”, „Magda M.”, „Przepis na życie”, „Ziarno prawdy”, „Twarz”.

Autografy zdobyłam listownie. Na odpowiedź czekałam 4 tygodnie. Oprócz podpisanych zdjęć otrzymałam także bardzo miły list. Na jednym ze zdjęć podpisał się Mikołaj Grabowski - mąż aktorki.


8 komentarzy:

  1. Pisałaś do niej na adres teatru czy adres prywatny ? Od wielu lat chce mieć autograf od Pani Iwony ,wiele lat temu wysłałam do niej list z prośbą o autograf I mi nie przesłała. Możesz mi odpowiedzieć na moje pytanie w e mailu: dar.gor551@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie :) w grudniu wysyłałem prośbę o autograf na adres krakowskiego teatru. Dotąd bez odpowiedzi :(

      Usuń
    2. Pisałam na adres teatru, ale nie był to mój pierwszy list do p. Iwony Bielskiej. Aktorka odpowiedziała dopiero na czwarty wysłany przeze mnie list. Listy wysłałam w 2009, 2011, 2014, 2023 roku. Zawsze pisałam na adres teatrów, w których grała aktorka. Myślę, że dostaje wszystkie listy, ale odpowiada na nieliczne i trudno powiedzieć, według jakiego klucza. Trzeba próbować.

      Usuń
    3. A czy pamięta Pani do jakiego teatru Pani wyslala prośbę o autograf? Nie wiem w jakim teatrze Pani Iwona występuje dlatego pytam Pania .

      Usuń
    4. Doczekałem się jednak :) W ubiegłym tygodniu dostałem odpowiedź i dwa piękne autografy z dedykacją.

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję✌

    Super, że Twoja kolekcja ciągle się powiększa!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie na nowy post.

    Pozdrawiam serdecznie
    http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/03/1230-tadeusz-sznuk.html

    OdpowiedzUsuń