wtorek, 4 kwietnia 2023

AGATA BUZEK

Agata Buzek (ur. 1976) – polska aktorka, laureatka dwóch nagród filmowych za rolę Sabiny w filmie „Rewers” (2009). Inne filmy z jej udziałem: "Wrota Europy", "Wiedźmin", "Zemsta", "Jeziorak", "Fotograf", "Córka trenera", "Moje wspaniałe życie", "Niewinne", "Iluzja". Najbardziej lubię jej rolę w filmie "Niewinne" z 2016 roku. Agata Buzek zagrała tam siostrę Marię, jedną z zakonnic zgwałconych przez czerwonoarmistów. Bardzo dobry film i znakomita rola aktorki. 

Autografy zdobyłam listownie. Na odpowiedź czekałam  prawie 10 miesięcy. 

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/04/1233-bartosz-zmarzlik.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku sądziłem, że pnie się dzięki znanemu ojcu, ale ona naprawdę jest świetna. "Rewers" to już jest mistrzostwo. Zaskoczyła mnie rola w "Kolibrze". OK, to taki sobie film, ale występ u boku Jasona Stathama? To już coś. Uważam, że po "Rewersie" należy się jej coś równie dobrego. Nie oglądałem "Niewinnych". Może to ta rola.
    No i jest dobra aktorką dubbingową. Zastąpiła genialną Jolantę Fraszyńską w kontynuacji przygód Mulan. Była też Fleur Delacour w polskiej wersji językowej Harrego Pottera.

    OdpowiedzUsuń