sobota, 22 kwietnia 2023

KRZYSZTOF CWYNAR

Krzysztof Cwynar (ur. 1942) - polski piosenkarz, który bawił publiczność swoimi piosenkami podczas festiwali w Opolu, Sopocie, Kołobrzegu i Zielonej Górze. Przez ponad 20 lat związany był z "Podwieczorkiem przy mikrofonie". Wydał 12 płyt CD i 16 kaset audio. Najbardziej znane utwory to: "Cyganka", "Zawstydzona", "Kochaj mnie choć kilka chwil", "Żyć dla miłości". 

Autografy zdobyłam listownie. Pisałam na adres prywatny. Oprócz dwóch podpisanych zdjęć otrzymałam od artysty prywatne zdjęcie z dłuższą dedykacją zapisaną na odwrocie fotografii. 


4 komentarze:

  1. W tym tygodniu Pani to otrzymała? styczniu wysłałam prośbę do Pana Krzysztofa Cwynara na adres prywatny i do dziś nic nie dostałam. Jeśli w tym tygodniu Pani otrzymała ten autograf np. Wczoraj to powinnam go dostać w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź otrzymałam trzy tygodnie temu. Pani list mógł nie dotrzeć do adresata. Z tego, co udało mi się zaobserwować, Pan Krzysztof Cwynar odpowiada na prośby bardzo szybko. Mnie odpisał po 18 dniach od wysłania listu.

      Usuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/04/1235-alicja-majewska.html

    OdpowiedzUsuń