poniedziałek, 12 czerwca 2023

ANNA CHITRO-BERGMAN

Anna Chitro-Bergman (ur. 1956) – polska aktorka. Jej najbardziej rozpoznawalne role to Kołkowa (żona doktora granego przez Jerzego Kryszaka) z serialu „Alternatywy 4” oraz Grażyna, przyjaciółka Ewy załatwiająca fikcyjny ślub i zameldowanie w Warszawie – serial „Dom”.
 
MÓJ REKORDponad 14 lat oczekiwania na odpowiedź! List przeleżał zapomniany w jakimś kartonie po przeprowadzce. Na szczęście aktorka go odnalazła po wielu latach i odpowiedziała. 
 

5 komentarzy:

  1. Do Pani Anny wysłałaś na adres prywatny ? Pani Anna nie występuje już w w filmach I w teatrze to pewnie mogłaś wysłać na adres prywatny. Do mnie od czerwca nie ma żadnych autografów w skrzynce dopiero we wrześniu zacznę je mieć jak będę po przeprowadzce i jak się skończą wakacje bo w zeszłoroczne i w dwuletnie wakacje miałam jeden gora dwa autografy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie był to adres prywatny. Pisałam na adres jakiejś agencji aktorskiej, ale po tylu latach nie pamiętam jakiej.

      Usuń
  2. Gratuluje nowego autografu w kolekcji o mianie ciężkiego do zdobycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kolejny dowód, że w tym hobby nie ma co tracić nadziei :)
    Mam taki zwyczaj, że kolejną prośbę wysyłam gdy mijają co najmniej dwa lata od nieudanej próby. Jeszcze nie spotkała mnie kumulacja, ale słyszałem o takich.
    Na autograf od bohaterki tego wpisu też czekam już od dawna. Ja ze względu na "Alternatywy 4", ale moja córcia z uwagi na jej rolę dubbingowa w pierwszej części przygód Harry'ego Pottera.

    OdpowiedzUsuń