poniedziałek, 5 czerwca 2023

JAN PIECHOCIŃSKI

Jan Piechociński (ur. 1950) - polski aktor kojarzony głównie z dwoma rolami - Karola Górskiego z komedii "Och, Karol" oraz Feliksa Nowaka z telenoweli "Klan". Warto byłoby jednak wspomnieć także o innych ciekawych występach. Mam tu na myśli Adama Fordona z "07 zgłoś się" (odc. 5 - "24 godziny śledztwa"), powstańca Jastrzębia z "Godziny W", Marka Wolskiego ze "Słonej róży", Romka, współpracownika Gestapo ze "Śmieciarza" czy porucznika Drzewieckiego z "Virtuti". Ulubionym filmem samego aktora jest "Wielka majówka" z genialną muzyką Manamu i debiutującym tam Zbyszkiem Zamachowskim. 

Autografy zdobyłam listownie. Na odpowiedź czekałam 104 dni. Otrzymałam 3 podpisane zdjęcia i długi, wspaniały list od aktora. 

3 komentarze:

  1. List, list, list! To co zawsze najbardziej cieszy i to co było pierwotnym celem tego hobby, czyli nawiązanie pewnego rodzaju relacji na linii gwiazda-fan. Niestety, dziś to się kończy, bo kolekcjonowanie autografów coraz częściej stało się już po prostu biznesem i to niekiedy bardzo opłacalnym. Niemniej... póki jeszcze są takie osoby jak Ty to jeszcze jest dla tego hobby jakaś nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Najdłuższy list dostałam od śp. Józefa Pary (niezapomnianego komisarza Przygoda z "Vabanku"), który zapełnił dwie podaniowe strony. To bardzo piękny i osobisty list.

      Usuń