poniedziałek, 14 sierpnia 2023

JANUSZ MAKSYMOWICZ

Janusz Maksymowicz ps. „Janosz” (ur. 1930) – polski działacz kombatancki, uczestnik powstania warszawskiego, członek kompanii szturmowej P-20 w Zgrupowaniu „Sosna”. Walczył na Starym Mieście, a po przejściu kanałami do Śródmieścia – w rejonie ul. Kruczej. Warszawę opuścił z rannymi transportowanymi do obozu. Uciekł z transportu i w styczniu 1945 wrócił do Warszawy.

Autografy zdobyłam listownie. Na odpowiedź czekałam 48 dni. Oprócz podpisanych zdjęć i kartki z kalendarza otrzymałam miły list.  



 

4 komentarze:

  1. Gratuluję zapraszam do mnie bo przez cztery dni zeszłego tygodnia zebrałam kilka autografów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję🙌

    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga na nowy, mam nadzieję interesujący wpis😜
    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2023/08/100-miasto-raciaz-gmina-mynary-miasto.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/08/1251-aleksandra-popawska.html

    OdpowiedzUsuń