niedziela, 24 września 2023

KAROLINA GRUSZKA

Karolina Gruszka (ur. 1980) - polska aktorka, nagrodzona Orłem (polską nagrodą filmową) za pierwszoplanową rolę w filmie "Kochankowie z Marony" (2005). Chętnie i często występuje w produkcjach zagranicznych - polecam zwłaszcza znakomity islandzki film "Złotopkap" (2020). Polskie filmy i seriale z udziałem aktorki: "Przedwiośnie", "Oficer", "Francuski numer", "Pani z przedszkola", "Marie Curie", "Sztuka kochania", "Ach, śpij kochanie", "Detektyw Bruno", "Za duży na bajki". 

Autografy zdobyłam osobiście po spotkaniu z aktorką w miejscowym kinie. 

4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/09/1256-olgierd-ukaszewicz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam autograf od Pani Karoliny który załatwiła mi moja znajoma.

    OdpowiedzUsuń