sobota, 14 października 2023

CLAUDIA CARDINALE

Claudia Cardinale (ur. 1938) - włoska aktorka o międzynarodowej sławie. W latach 60. ubiegłego wieku uznawano ją za jedną z najpiękniejszych kobiet na świecie. Wystąpiła w ponad 175 filmach, współpracując ze znanymi i cenionymi reżyserami: "Rocco i jego bracia", "Dziewczyna z walizką", "Lampart", "Osiem i pół", "Zawodowcy", "Pewnego razu na Dzikim Zachodzie", "Portret rodzinny we wnętrzu", "Ucieczka na Atenę", "Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu". Jej talent filmowy doceniono na festiwalach filmowych w Berlinie i Wenecji. 

Do aktorki pisałam trzykrotnie i tak się złożyło, że odpowiedziała na mój trzeci list. Czekałam 328 dni. 



4 komentarze:

  1. Szkoda, że krótka wersja podpisu :(
    Wysłałaś zdjęcia 15x10 cm ? Ostatnio jak przeglądałem autografy Claudie Cardinale to dominowały krótkie, ale na większym zdjęciu może by się jednak rozpisała? W ogóle smuci mnie tendencja do skracania podpisów, bo niektóre w starych wersjach wyglądają po prostu pięknie... a to zawsze wartość dodana do tego hobby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia mają format 15x10 cm. Cieszę się, że w ogóle dostałam odpowiedź.

      Usuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/10/1259-katarzyna-cichopek.html

    OdpowiedzUsuń