niedziela, 26 marca 2023

KRZYSZTOF ANTKOWIAK

Krzysztof Antkowiak (ur. 1973) – polski piosenkarz, aktor. Zaczął występować w latach 80. Śpiewał piosenki w programie „Dyskoteka Pana Jacka” oraz „5-10-15”. Największą popularność przyniósł mu „Zakazany owoc” – piosenka, dzięki której zdobył wyróżnienie oraz nagrodę publiczności podczas Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w 1988 roku. W połowie lat 90. nagrał z Edytą Górniak świąteczny przebój „Pada śnieg”. W 1997 roku wystąpił w filmie „Młode wilki ½”. Obecnie jeździ po Polsce i koncertuje, promując płytę „Zostanie mi muzyka …”, która zyskała status platynowej.

Autografy zdobyłam osobiście po koncercie, podczas którego Krzysztof Antkowiak nawiązał bardzo dobry kontakt z publicznością i doprowadził do wspólnego śpiewania kilku piosenek. Po koncercie nie kazał na siebie długo czekać. W ciągu pięciu minut zjawił się, aby podpisywać płyty i pozować do wspólnych zdjęć.

 

2 komentarze:

  1. Ja mam autograf Pana Krzysztofa Antkowiaka zdobyty droga listowna , dwa lata temu Pan Krzysztof mi wysłał podpisane zdjęcia. Wysłałam do niego do agencji Gudejko . Pamiętam Pana Krzysztofa z serialu ,,barwy szczęścia " gdzie grała Wolana szkoda że nie występuje już w tym serialu .

    OdpowiedzUsuń