poniedziałek, 27 marca 2023

Ś. † P. PIOTR WYSOCKI

Piotr Wysocki (13.04.1936 - 26.03.2023) - polski aktor, który wystąpił w następujących filmach i serialach: "Popioły" (książę Gintułt), "Czterej pancerni i pies" (porucznik Kozub, odc. 16 i 17), "Lalka" (sekretarz Wokulskiego w Paryżu), "Kariera Nikodema Dyzmy" (hrabia Koniecpolski). Moja ulubiona rola aktora to Józio Osnowski w "Rodzinie Połanieckich" (1978), bezgranicznie i ślepo zakochany w swej żonie Anetce. Aktor zginął w pożarze, w swoim domu w Trzcińcu. Miał 87 lat.

Autograf zdobyłam listownie w 2009 roku. 

5 komentarzy:

  1. Masz przepiękna pamiątkę. Byłam w szoku jak usłyszałam o tej tragedii mimo że nie kojarzyłam tego aktora ale to był dla mnie szok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przepiękny charakter pisma!

    OdpowiedzUsuń