niedziela, 18 lutego 2024

GERARD BARRAY

Gérard Barray (02.11.1931 – 15.02.2024) – francuski aktor najczęściej obsadzany w rolach rycerzy o wielkim sercu. Zagrał D'Artagnana, Pardaillana, Surcoufa i Scaramouche'a. W sumie wystąpił w kilkunastu filmach fabularnych tego gatunku, z których większość odniosła sukces kasowy. Filmy z jego udziałem: „Trzej muszkieterowie”, „Szeherezada”, „Kapitan Fracasse”, „Skarb Azteków”, „Pirat Morski”, „Otwórz oczy”.

Aktor zmarł w Hiszpanii w wieku 92 lat. Autografy zdobyłam listownie w 2010 roku. Wysłałam wówczas jedno zdjęcie do podpisu, a aktor dołożył od siebie zdjęcie prywatne z autografem.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/02/1274-katarzyna-muszynska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gratuluję"? Czy szanowne przedmówczynie zdają sobie sprawę, że to raczej wpis pamiątkowy, a nie informacja o nowym autografie w kolekcji Pani Małgorzaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się w miarę na bieżąco upamiętniać aktorów, których podpisy mam w swojej kolekcji.

      Usuń
  3. Co nie wejdę na Twojego bloga to widzę bardzo ciekawy wpis - gratuluje i prosimy o więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanem twórczości Alejandro Amenabara. raptem siedem filmów, ale za to wśród nich jakie! "Teza", "Otwórz oczy", Inni", "Agora". Nawet mała rola w jednym z tych filmów to już jest coś dużego. Wspaniały element kolekcji. No i zawsze fajnie jak adresaci dodają coś od siebie :)
    Mi zdarzyło się coś takiego zaledwie kilka razy, ale radość ogromna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam "Innych". Bardzo dobry, ale przerażający film.

      Usuń