czwartek, 14 marca 2024

EWA RADZIKOWSKA

Ewa Radzikowska (ur. 1936) - polska aktorka, która grała niewielkie role w filmach opowiadających o czasach II wojny światowej - "Dzień czwarty" czy "Akcja pod Arsenałem". Wydźwięk komediowy miał jej występ w "Lekarstwie na miłość". Do Haliny (Ewa Radzikowska) dzwoni Joanna (Kalina Jędrusik). Prosi ją o przysługę w namierzeniu "narzeczonego" w pokoju hotelowym. Do prywatnej rozmowy telefonicznej włącza się ten trzeci (Andrzej Łapicki) i proponuje swoją pomoc w intrydze. Świetnie zagrana scena. W planach mam obejrzenie filmu "Komedianty" z udziałem aktorki i nieodżałowanego Leonarda Pietraszaka. 

Autografy zdobyłam listownie. Na odpowiedź czekałam 42 dni. W sumie otrzymałam 5 zdjęć z autografami (w tym 2 w prezencie od aktorki) oraz bardzo miły list. 



1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/03/1278-sylwia-madenska.html

    OdpowiedzUsuń