czwartek, 15 sierpnia 2024

1920. BITWA WARSZAWSKA

15 sierpnia to podwójne święto - Matki Boskiej Zielnej i Cudu nad Wisłą. Z tej okazji chcę przypomnieć film Jerzego Hoffmana z 2011 roku "1920. Bitwa Warszawska". To pierwsza w Polsce pełnometrażowa produkcja 3D. Film został niezbyt przychylnie odebrany, zarówno przez widzów jak i krytyków. Moim zdaniem, są w nim niezapomniane, znakomite fragmenty, np. praca szyfrantów Anatola i Samuela przesyłających wrogom fragmenty Biblii czy scena z księdzem Skorupką i krzyżem na polu bitwy. 

Poniżej prezentuję autografy aktorów występujących w produkcji Hoffmana - tylko na zdjęciach z filmu. 

Wojciech Solarz jako Samuel


Piotr Głowacki jako Anatol


Łukasz Garlicki jako ksiądz Ignacy Skorupka


 

Jarosław Boberek jako Paproch

 
 

Mateusz Banasiuk jako żołnierz


Magdalena Smalara jako Marynia Łasiakówna


 

Na koniec zostawiłam reżysera Jerzego Hoffmana

którego autografy znajdują się na zdjęciach z planu filmowego.  

4 komentarze:

  1. Jak zdobylas autograf od Jarosława Boberka i Łukasza Garlickiego ? Osobiście czy listownie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autografy obu aktorów zdobyłam listownie w latach 2011-2012. Prośby wysyłałam chyba do agencji aktorskich, ale na 100% pewna nie jestem, bo jednak to dawne czasy.

      Usuń
    2. Wysłałam prośbę o autograf do Pana Jarosława Boberka do teatru Och Teatr ale nie otrzymałam od Pana Jarosława

      Usuń
    3. Wysłałam mnóstwo listów, na które nie otrzymałam odpowiedzi. Tak to już jest w tym hobby, że aktorzy mogą odpowiedzieć, ale wcale nie muszą. Na odpowiedź wpływa wiele czynników.

      Usuń